Wyszukiwarka witryny

Twoja wyszukiwarka

To warto

Biznes

sobota, 29 stycznia 2011

12 sposobów na wzbudzenie zainteresowania zawartością Twojej strony www

Autorem artykułu jest MIGOMEDIA Bednarek E-marketing

12 sposobów, które warto stosować, aby wzbudzić zainteresowanie użytkownika Twoją ofertą i zawartością Twojej strony www. Jednorazowo dobrze napisana oferta i odpowiedni dobór słów bezpośrednio przekładają się na większą skuteczność i kuszą użytkownika i możliwościami na Twojej stronie www. E-marketing i marketing wymagają nakładów: czasu lub pieniędzy.

Informacje, które jednowazowo umieścisz na Twojej stronie www, będą nakłaniać klienta, by kliknął w dane miejsce przez cały okres funkcjonowania serwisu.

OTO 12 SPOSOBÓW NA SUKCES TWOJEJ STRONY:

1. "Szukaj na stronie"

Wyszukiwarka na stronie ułatwia poruszanie się po niej i skraca czas dotarcia do szukanej informacji.

2. "Darmowy (lub Gratis)!!"

Zwiększysz klikalność pisząc “darmowy”. Jednak nie obiecuj gór złota, których nie ma. Nikt nie lubi oszustów. Jeśli masz coś do zaoferowania, to pamiętaj, by o tym powiadomić krótko i rzeczowo (gratis, za darmo). Większość z nas ceni sobie darmowe informacje. Pamiętaj, że taki produkt powinien przedstawiać wartość dla klienta.

3. "Gwarancja satysfakcji"

To narzędzie jest skuteczne i daje asekurację klientowi, który boi się podjąć decyzję o zakupie. Zainteresowanie i ilość zakupów wzrośnie, jeśli jasno poinformujesz o (np. bezwarunkowej) gwarancji zwrotu pieniędzy.

4."Polityka prywatności"

Dajesz klientowi poczucie bezpieczeństwa, więc napisz mu to. Oczywiście politykę prywatności powinieneś zachować zawsze.

Czy masz obowiązek chronić zgromadzone dane osobowe Twoich klientów?

Dane użytkowników w Twojej bazie adresowej powinny być chronione i rejestrowane w Głównym Inspektoracie Ochrony Danych Osobowych. Tak stanowi polskie prawo.
Oczywiście część firm tego nie robi (nawet o tym nie lub jest leniwa). Jest to niezgodne z prawem.

W artykule o ochronie danych osobowych: http://www.bednarek.eu/ochrona-danych-osobowych-zgromadzonych-na-uzytek-twojego-biznesu-mailingu/ możesz przeczytać definicję danych osobowych szczególnie ważną dla osób, które budują lub chcą budować własną bazę danych klientów na potrzeby np. mailingu.

Ile można zarobić na monetach kolekcjonerskich?

Autorem artykułu jest Joanna Wiejak

Czy warto zainteresować się numizmatyką i kupować monety z emisji NBP? Czy inwestowanie we współczesne środki płatnicze jest opłacalne? Czy da się zarobić na współczesnych monetach i banknotach? Ile tak naprawdę można zarobić na monetach kolekcjonerskich?
Czy inwestowanie we współczesne środki płatnicze jest opłacalne?

Ostatnio wiadomości telewizyjne pokazywały długie kolejki ludzi, oczekujących po kilkanaście godzin na otwarcie drzwi Narodowego Banku Polskiego. Po co stoją przez całą noc na takim mrozie? – pytali dziennikarze. Otóż chcieli kupić nowe monety ze świeżych emisji Mennicy Państwowej, aby uzupełnić swoje kolekcje lub po prostu, aby szybko zarobić na podwyższeniu ich wartości.

Czy inwestowanie we współczesne środki płatnicze jest opłacalne? Dla jednych to hobby, dla innych warta nawet odmrożenia uszu inwestycja. Tuż po emisji na limitowanych seriach monet można zarobić nawet kilkaset złotych. Artur Mikołajczak w tygodniku internetowym CashFlow&You, w bardzo ciekawy i obrazowy sposób przedstawia, jak można zarabiać na współczesnych monetach i banknotach.

Zanim to uczynimy to w skrócie należy wyjaśnić sobie co to jest moneta kolekcjonerska?
Jest to moneta bita najczęściej stemplem lustrzanym o wartości z założenia przekraczającej wartość nominału. Jest to moneta, która nie jest przeznaczona do obiegu. Monety tego typu niejednokrotnie są zabezpieczone kapslami ochronnymi lub innymi zabezpieczeniami, aby nie ulegały zniszczeniu, czy też bezpośredniemu dotykowi. Dlatego stan tych monet z reguły jest idealny (czyli I menniczy).

Pewnego razu w prezencie na imieniny dostajemy komplet 2 szt. monet o nominale 10zł z wizerunkiem Zygmunta II Augusta. Jedna z nich to popularnie zwane popiersie, a druga to półpostać. Monety te zostały wybite w srebrze próby 925.

5 najlepszych pomysłów na biznes w domu

Autorem artykułu jest Dominik Szmaj

Ten artykuł jest o pomysłach na swój własny domowy biznes. Poniżej prezentuję 5 pomysłów jakie przyszły mi do głowy i, które możesz wykorzystać oraz czerpać korzyści prosto ze swojego domu. Ten artykuł jest o pomysłach na swój własny domowy biznes. Poniżej prezentuję 5 pomysłów jakie przyszły mi do głowy i, które możesz wykorzystać oraz czerpać korzyści prosto ze swojego domu.

1. Sprzedawaj szybko rozchodzące się produkty i bogać się. Kiedy Twój domowy biznes polega na marketingu internetowym możesz sprzedawać wszystko… od torebek “biodegradowalnych” (to ostatnio takie modne ;) do “psiego jedzenia”, kursy internetowe do butów oraz wszystko co tylko ma potencjał. Możesz rozpocząć swój biznes internetowy przystępując po prostu do jakiegokolwiek programu partnerskiego. Polecam, chyba najlepszy, program partnerski w polskim internecie: www.ppartnerski.internetowafortuna.pl

Szybko spostrzeżesz, że podobnie sprzedaje się produkty drogie jaki i tanie. Jedyna różnica polega na tym, że kierujesz ruch na strony programu partnerskiego ze swojego polecenia i pozwalasz zająć się sprzedażom osobom z danej firmy.

2. Być może jesteś zaprzyjaźniony z kompaniami marketingu sieciowego w “starym stylu”. Nie… nie proponuję Ci akwizycji :) proponuję za to wykorzystać do tego internet. Twórz małe profesjonalne strony sprzedażowe, zainteresuj się sprzedażą na Allegro.pl. Internet daje Ci niepowtarzalne szanse i od Ciebie zależy czy je wykorzystasz.

3. Blogowanie stwarza wspaniałą szansę do zarabiania pieniędzy, możesz czerpać z tego korzyści na wiele sposobów. Zarejestruj się w wyżej wymienionym programie i załóż swój blog na www.ekademia.pl, włącz reklamy kontekstowe w treści strony, a pieniądze zaczną płynąć na Twoje konto razem z rozrastaniem się Twojego bloga. Wystartuj ze swoim blogiem również w innych serwisach.

4. Pisz artykuły, wysyłaj je do katalogów i zarabiaj. Ludzie zarabiają na prawdę sensowne pieniądze pisząc artykuły i wstawiając do nich swoje linki partnerskie. Nieistotne na jaki temat będziesz pisał, katalogi publikują artykuły na różne tematy. Przykładowy serwis to właśnie www.artelis.pl

5. Kolejna możliwość to stworzenie własnej strony internetowej i sprzedaż lub odsprzedaż produktów na które masz licencję. Możesz również rozdawać ebooki z własnymi linkami partnerskimi.

wtorek, 25 stycznia 2011

Kultura organizacyjna firmy

Autorem artykułu jest Piotr Peszko

Jednym z bardziej wieloznacznych pojęć w naukach społecznych jest niewątpliwie pojęcie kultury. Potoczne rozumienie tego pojęcia jest często różne od pojęcia naukowego - antropologicznego czy socjologicznego. Ale i na gruncie nauk społecznych definicji kultury jest bardzo dużo. Aby więc uniknąć chaosu terminologicznego proponuję przyjąć poniższą, szeroką definicję:

Kultura, to całokształt zobiektywizowanych wytworów działalności ludzkiej, materialnych i niematerialnych, wartości i uznawanych sposobów postępowania, zdolnych rozprzestrzeniać się społecznie i przekazywanych następnym pokoleniom.

Takie właśnie, szerokie rozumienie kultury pozwala na przeniesienie tego pojęcia na poziom przedsiębiorstw, czy szerzej - na teren nauk o zarządzaniu. Definicji kultury organizacyjnej jest równie wiele jak definicji samej kultury. Przyjmują one różny kształt zależnie od koncepcji jaką odzwierciedlają.

Przyjmijmy zatem najczęściej spotykaną w literaturze tematu definicję:

Kultura organizacyjna to zbiór podstawowych wartości i norm postępowania, dominujący w danej organizacji, podbudowany założeniami i przejawiający się poprzez artefakty.

Definicja ta nawiązuje do obrazowej koncepcji kultury organizacyjnej jako "góry lodowej", gdzie występują dwa poziomy - wystający z wody czubek (część widoczna, zewnętrzna) oraz część niewidoczna (ukryta, głęboka) znajdująca się pod wodą, o której wnioskujemy na podstawie zewnętrznej części.

Zjawisko kultury organizacyjnej zostało klarownie przedstawione w modelu E. Scheina, gdzie poszczególne poziomy wyodrębnione zostały ze względu na ich trwałość i widoczność.

Przeanalizujmy teraz krótko poziomy czy też elementy kultury organizacyjnej.

1. Artefakty(zewnętrzne formy danej kultury - jej powierzchniowe odzwierciedlenie).

Dokumenty związane z poszukiwaniem pracy

Autorem artykułu jest Kira F.

Gdy mówimy o dokumentach w kontekście poszukiwania pracy, najczęściej mamy na myśli CV plus list motywacyjny. Jest tak, bo te właśnie są niemal zawsze wymagane w ogłoszeniach - stanowią w końcu naszą ofertę dla pracodawcy. Dokumentów jest jednak więcej, warto je znać i tworzyć każdy zgodnie z przyjętymi zasadami. Gdy mówimy o dokumentach w kontekście poszukiwania pracy, najczęściej mamy na myśli CV plus list motywacyjny. Jest tak, bo te właśnie są niemal zawsze wymagane w ogłoszeniach - stanowią w końcu naszą ofertę dla pracodawcy. Dokumentów jest jednak więcej, warto je znać i tworzyć każdy zgodnie z przyjętymi zasadami.

CURRICULUM VITAE - CV, czyli życiorys

Zadanie CV to prezentacja Twojego wykształcenia, przebiegu pracy, doświadczeń zawodowych i innych cech które będą przydatne na stanowisku o które się ubiegasz. Musi być zwięzłe, precyzyjne a przede wszystkim prezentować konkretne i rzeczowe informacje.

CV musi sprawiać dobre wrażenie już na pierwszy rzut oka: być czytelne, czyste, schludne, napisane a jeszcze lepiej wydrukowane na dobrym papierze, napisane czytelnym pismem lub czcionką. Nie może zawierać błędów ortograficznych ani stylistycznych i być zdecydowanie przejrzyste i dobrze rozplanowane.

Są w zasadzie dwie metody pisania CV które różnią się rodzajem informacji i sposobem ich przedstawienia w dokumencie:

CV chronologiczne - W takim życiorysie wymieniasz po prostu kolejno zajmowane przez Ciebie stanowiska lub wykonywane prace czy odbywane staże. Przy każdym punkcie piszesz jakie zajmowałaś stanowisko, o zakresie swoich obowiązków i ewentualnie szczególnych osiągnięciach. Mniej więcej w ten sam sposób wymieniasz również ukończone szkoły i kursy.

CV funkcjonalne - Tutaj skupiasz się na swoich umiejętnościach pomijając punktowanie doświadczeń. Jeśli miałaś ich mało lub o różnym charakterze, ta forma będzie dla Ciebie odpowiedniejsza: umożliwia pracodawcy zapoznanie się z tym co potrafisz nawet jeżeli Twoje doświadczenie nie jest bezpośrednio związane ze stanowiskiem o które się ubiegasz.

Ustawa antykryzysowa - praktyczny poradnik

Autorem artykułu jest tordo

Opisane poniżej rozwiązania prawne mogą być stosowane przez każdego przedsiębiorcę w rozumieniu ustawy
o swobodzie działalności gospodarczej (art. 4 ust. 1 i ust. 2 Dz.U. z 2007r. Nr 155, poz. 1095 z późn. zm.). Rozwiązania te obowiązują od dnia wejścia w życie ustawy, tj. od 22.08.2009 r. do 31.12.2011 r.
Opisane poniżej rozwiązania prawne mogą być stosowane przez każdego przedsiębiorcę w rozumieniu ustawy o swobodzie działalności gospodarczej (art. 4 ust. 1 i ust. 2 Dz.U. z 2007r. Nr 155, poz. 1095 z późn. zm.).
Rozwiązania te obowiązują od dnia wejścia w życie ustawy, tj. od 22.08.2009 r. do 31.12.2011 r.
Wydłużenie okresu rozliczeniowego czasu pracy, maksymalnie do 12 miesięcy.
Jak wprowadzić?
- Jeżeli w przedsiębiorstwie działają zakładowe organizacje związkowe, przedłużenie okresu rozliczeniowego czasu pracy wprowadza się w układzie zbiorowym pracy lub w porozumieniu z zakładowymi organizacjami związkowymi.
Jeżeli przedsiębiorca chce zawrzeć porozumienie ze związkami
w sprawie wydłużenia okresu rozliczeniowego, gdy w firmie nie obowiązuje
układ zbiorowy, musi uzyskać zgodę wszystkich organizacji zakładowych.
Jednakże gdy uzgodnienie treści porozumienia ze wszystkimi związkami
okaże się niemożliwe, pracodawca może zawrzeć porozumienie wyłącznie
z organizacjami reprezentatywnymi (art. 24125a K.P.).
- Gdy u przedsiębiorcy nie działają zakładowe organizacje związkowe, przedłużenie okresu rozliczeniowego czasu pracy wprowadza się w porozumieniu z przedstawicielami pracowników wyłonionymi w trybie przyjętym u tego przedsiębiorcy, co oznacza, że reprezentacja załogi musi wyrazić zgodę na elastyczne gospodarowanie czasem pracy.

Jakie składniki powinna zawierać "firma"?

Autorem artykułu jest Marek Zwoliński

Każdy przedsiębiorca działa pod określoną \"firmą\". Przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą lub przedsiębiorstwo, niezależnie od ich formy prawnej, prowadzi je pod określoną nazwą. W odniesieniu do przedsiębiorców nazwa ta jest określana właśnie mianem \"firmy\". W kwestiach wyboru \"firm... Każdy przedsiębiorca działa pod określoną "firmą". Przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą lub przedsiębiorstwo, niezależnie od ich formy prawnej, prowadzi je pod określoną nazwą. W odniesieniu do przedsiębiorców nazwa ta jest określana właśnie mianem "firmy". W kwestiach wyboru "firmy" nie można sobie pozwolić na całkowitą dowolność. Ustawodawca licznymi uregulowaniami ograniczył swobodę przy określaniu naszej "firmy". W niniejszym artykule opisuje jakie składniki powinna zawierać "firma" firmy z uwzględnieniem poszczególnych form prowadzenia działalności gospodarczej.

Opisuję jakie składniki powinna zawierać firma osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą, nazwa spółki cywilnej, firma spółki jawnej, firma spółki parnerskiej, firma spółki komandytowej, firma spółki komandytowo-akcyjnej, firma spółki z ograniczoną odpowiedzialnością i firma spółki akcyjnej.

1. Zasady ogólne dotyczące "firmy".

Każdy przedsiębiorca jest określany za pomocą firmy. Można powiedzieć, że firma to jest nazwa danego przedsiębiorcy. "Firma" związana jest ściśle z przedsiębiorcą. Tylko przedsiębiorca może posiadać firmę.
Przedsiębiorcami mogą być osoby fizyczne, osoba prawne i jednostki organizacyjne nie będące osobami prawnymi, którym jednak ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzące we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.
Przedsiębiorca działa pod firmą, czyli pod określoną nazwą. Firma ta musi być ujawniona we właściwym rejestrze.

niedziela, 23 stycznia 2011

Firma budowlana

Jeżeli jesteś zainteresowany usługami budowlanymi w szerokim tego pojęcia znaczeniu, koniecznością będzie zapoznanie się z ofertą firm budowlanych. Bez nich - jeżeli nie masz odpowiedniego wykształcenia czy też sprzętu, raczej sobie nie poradzisz.
Firma budowlana - jeśli chcesz, by twoje zlecenie było wykonane na wysokim poziomie (a chyba wszystkim na tym zależy) - musi posiadać odpowiednio przeszkolonych i wykształconych pracowników. By zbudować budynki mieszkalne, obiekty usługowe (sklepy, produkcyjne hale stalowe, budynki biurowe), trzeba znać się na fachu. Podobnie sprawa ma się z takimi usługami jak: rozbiórki i wyburzenia. Nie wystarczy bowiem użyć ciężkiego sprzętu, by budynek przestał istnieć. Trzeba to zrobić tak, żeby zachować wszystkie standardy bezpieczeństwa. Ważne jest również, by firma budowlana dysponowała własnym sprzętem. Nie każdy może bowiem zaopatrzyć swoich zleceniobiorców w ciężkie maszyny specjalistyczne. Między innymi po oferowaniu własnego sprzętu, można rozpoznać firmę, która świadczy swoje usługi na wysokim poziomie.
Gdzie szukać ofert firm budowlanych? Najlepiej w Internecie. Tam ogłasza się mnóstwo przedsiębiorstw zajmujących się tą branżą. Warto więc wybrać kilkanaście najlepszych, porównać ofertę i cenniki, a potem zdecydować się na najlepszych.

Zawód czy macierzyństwo?

Według potocznych opinii macierzyństwo to stan, który odmienia kobietę na całe życie. Tymczasem współczesna gospodarka nie oczekuje mentalnych rewolucji jednostki, ale permanentnego rozwoju pracownika. Czy matka może więc być dobrym pracownikiem?
Sama jestem zdziwiona jak można dojść do perfekcji w organizacji planu dnia - stwierdza Agnieszka Cegielska, reporterka i prezenterka, która od kilku tygodni spełnia się w nowej roli - roli matki.

Agnieszka, jak i tysiące innych kobiet nie chce porzucać swojego dorobku zawodowego, ale zamierza sprawnie łączyć rolę zawodową z macierzyństwem. Czy jest to możliwe?

Trudno jest pogodzić rolę matki i kobiety pracującej. Wie o tym niejedna mama, która odprowadza dziecko do żłobka czy przedszkola na czas swojej pracy, ale poświęca mu wiele czasu po zakończeniu zawodowych obowiązków. Jest to ogromny wysiłek, często niedoceniany przez otoczenie.

Rosnący udział matek w życiu zawodowym powiązany jest bowiem nie tylko z potrzebą ratowania domowego budżetu. Dla wielu kobiet praca zawodowa stwarza możliwość realizacji własnych ambicji i pełniejszego uczestnictwa w życiu społecznym. Aktywna postawa matki, która przy tym nie zaniedbuje swojego macierzyństwa może stać się idealnym wzorcem dla dziecka.

Humana, jako ekspert od żywienia dzieci i niemowląt, nie zapomina w swojej ofercie o specyfice naszych czasów. Posiłek jest jedną z przygód małego dziecka, przyjemną zabawą, jednak matka bardzo często nie ma możliwości na poświęcanie swojego czasu na przygotowywanie i transportowanie modyfikowanego pokarmu.

Humana prezentuje więc nie tylko szeroką gamę produktów, niezbędnych w diecie każdego malca, ale również oferuje ciekawe rozwiązania opakowań. Wszystko w trosce o współczesne matki.

Kilka sposobów na dochód pasywny - Marketing sieciowy rządzi.

Istnieje długa lista metod na wygenerowanie dochodu pasywnego. Jednak nie każdy z tych sposobów pasuje do naszych oczekiwań. Czy marketing sieciowy w tym przypadku może być najlepszym rozwiązaniem?
Praca na etacie nie daje Ci wystarczających zarobków, które pozwoliłyby Ci myśleć przyszłościowo. Miesięczny dochód starcza wyłącznie na opłacenie rachunków i na życie. Nie masz planów na przyszłość, bo nie wyobrażasz sobie życia za kilka lat. W jaki sposób możesz znaleźć dodatkowy sposób na generowanie dochodu? Przygotowałem kilka rodzajów uzyskania dochodu pasywnego dla tych, którzy są otwarci na nowe możliwości, rozwiązania.
Dochód pasywny jest to, okresowy przychód (np. comiesięczny) bez stałego zaangażowania. Odbywa się to na zasadzie podjęcia pracy, wysiłku bez pieniędzy. Dopiero później wcześniejsze zaangażowanie, regularna praca przynosi efekt w postaci dochodu pasywnego. Wtedy nie pracujemy, a nasz dochód rośnie, bo wcześniej włożyliśmy pewien wysiłek.
Oto kilka metod na taki rodzaj dochodu pasywnego. Przekonaj się czy jest tu coś dla Ciebie.
Fundusze inwestycyjne.

Marketingowe emocje

Stare formy marketingowe się wyczerpują, dlatego specjaliści jakiś czas temu ruszyli na poszukiwanie nowych sposobów zachęcania do sprzedaży. Odkryli to, czym psychologia zajmuje się od dawna, tak jak wcześniej zajmowała się procesami poznawczymi. Odkryli emocje.
W dzisiejszych czasach, gdy rynek usług marketingowych ulega nasyceniu specjaliści szukają wciąż nowych i nowych rozwiązań. Ostatnio hitem okazuje się wykorzystywanie emocji w przekazie marketingowym i PR?owym. Temat nad którym psychologowie głowią się od kilkudziesięciu co najmniej lat został odnaleziony przez specjalistów od marketingu i zaprzęgnięty do machiny.
Podstawowym pomysłem jest fakt, że sprzedając na przykład zegarek męski nie sprzedajemy samego zegarka, jego funkcjonalności, wyglądu itp. Sprzedajemy także wrażenie, emocję. Duma z zakupu, prestiż wynikający z posiadania takiej pięknej rzeczy, dobre samopoczucie - to wszystko kupuje konsument razem z kupnem produktu.